biricigimbebegim OzgeDgnp bence yarın hemen git bebişini gör Dediğine göre 8 hafta bitmiş iyi dayanmışsın ☺️
OzgeDgnp biricigimbebegim doktorum yoğun randevulu çalışıyor o yüzden biraz daha dişimi sıkıp cmrtsiyi bekleyecegim ☺
Mervenin Dilek25 sakin ol ve sessizce doktora git canm hayırlı olsun🙏🏼😇 doktordanda hayırşı haberi alınca eşine süpriz yap 😍