Dilek25 Kızlar merhaba bugün sabah test yaptım ve pozitif çıktı. Hala inanamıyorum. Adetim 4 gün gecikti. Sizce şimdi ne yapmalıyım. Bi yıl gösterin elim ayağım birbirine girdi
Pinkyy Dilek25 canım tebriklerrr,herhangibir hastane veya sağlık ocağına gidip kan testi yaptır hcg değerine bakılsın sonrasında zaten seni yönlendirirler..
Seda5892 Dilek25 hayırlı olsun canım kan testi verip doktoruna gidebilirsin folik asit kullanmıyorsan doktorun folik asit verecektir bir de 2 gün arayla tekrarla kan vermeyi artışların düzenli mi ona bakarsın
Mervenin Dilek25 sakin ol ve sessizce doktora git canm hayırlı olsun🙏🏼😇 doktordanda hayırşı haberi alınca eşine süpriz yap 😍
biricigimbebegim Allah hayırlı uğurlu etsin Ben ablamı dinleyerek 6 hafta bitince gittim keseyi ve bebeği gördüm sonraki iki haftada da bebek kalp atışı göründü çok şükür Yoksa zaman geçmiyor 2 hafta sabret ve dua et rabbim nasip etsin 21. Hafta bitti benim bana da dua et ☺️
Dilek25 biricigimbebegim aslında bende sizin gibi beklemek istiyorum ama sağlıklı Bi gebelik mi onu bile bilmiyorum sizce sevinmek için erken mi
Dilek25 biricigimbebegim canım inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın bebeğini tüm hamilelere birbirimizin duası olsun bu inşallah 🤗
OzgeDgnp Seda5892 gidip keseyi görememe ihtimalinden dolayı beklemek istedim. Son adet tarihim 8 kasım, idrarla baktım önce iki kere 9 aralıkta cift cizgi cıktı. 14 aralık kan testi verdim. Haftanın biraz ilerlemesini bekledim daha net bilgi almak icin
Seda5892 OzgeDgnp tekrardan kan verip artışın düzenine bakmalısın değer o zamanlardan 7 binlerdeymiş o zaman gitseniz bile çok rahat görünürmüş
OzgeDgnp Seda5892 ilk hamileligim ☺ doktora gitmeden kimseye söylemekte istemedim o yüzden bekledim. İnsallah sıkıntısız v saglıklı bir hamilelik geçiririm.
biricigimbebegim OzgeDgnp bence yarın hemen git bebişini gör Dediğine göre 8 hafta bitmiş iyi dayanmışsın ☺️