Elifsekerli Bircanbingol yarın 37 haftalık oluyoruz. 22 gün var ama benimki hiç bekleyecek gibi değil 2 haftadır sancılarım var 🫠🫠
annelik_4 Bircanbingol son 13 gün bugün doktora geldim nstye gircm arada kasılmalarim oluyor haricinde sancım Nisan şu bsy yok doktorda bebek iri dedi normal doğum istiyordum ama iri deyince korktum ilk doğum olacak bide😑
Nureymn Son 5 gün 😍🥰yavaştan birkaç gündür bel ağrısı kendini belli ediyor ve sırt ağrısı da başladı birazcık . Göbüşte çok fazla kasılma var beyfendi de çok hareketlendi 👼🧿🫣 paşamızın keyfinin istediği günü bekliyoruz gelmesi için 😂💕
Masym34 Nureymn benimde nişan vs olmadı kasılma sancı oluyor oda yürüyüş duş ayakta çok kalınca 🤗bekliyoruz bakalım
Rehdaveannesi Elifsekerli Benim de aynı, yarın 37 olacağız. Sancı kasılma çok, doktor açılma yok dedi ama rahim ağzı yumuşamış. Bakalım yakında gelir belki oğlum😊
Tugkah annelik_4 bebişe kaç kg dedi doktorunuz bizimde geçen hafta 3300 gözüküyordu yarın tekrar gidicem ama iri bebek der diye korkuyorum
-Pinar96- Ben hafta olarak size göre gerideyim henüz ama bende sizin gibi düşünüyodum normal istiyordum ilk gebeliğim ve doktorum bebek iri deyince de bir korkmadım değil 🙈annelik_4
Sumeyye2661 annelik_4 bugün 38+3 olduk 11 gün var programa göre. Bende bugün kontrole gittim bebek kilo olarak iki hafta önde 3800 smdiden. Bende senin gibi bebeği nasıl çıkaracağımı düşünüyorum 🤭
1H1Smomyloading annelik_4 aynısını söyledi bana da doktorum bende şuan 34+5 teyim normal doğum istiyorum çok ama bebek iri dedi korkmadım desem yalan olur benimde gözüm korktu açıkçası biraz birde bana kafası da biraz büyük dedi sağlık açısından sıkıntısı yok çok şükür ama kafası 2 hafta önde büyüklük olarak bunu da diyince iyice bi gözüm korktu yani bende kararsız kaldım
Cansu-11 Vallahi benim kızda içerde çok rahat gelmeyecek galiba cumartesi zorunlu sezeryan olcam yarında kontrole gideceğim ama doğumla alakalı hiçbir belirti yok
hasret1922 Bircanbingol 35+5 deyiz bugun nst den takipten yatis verdi kalp atimi duzensizmis erken gibi korkuyorum dua edin 🤲
Haticeburak06 Bircanbingol son 9 sürekli sancı çıkıyor yatış veriliyor ama geri taburcu oluyorum gelişme yok 3cm açıklık var diyor kendi doktorum. Doğumhanedekilerde 2cm diyor anlamadım 🙁
btytgy Tugkah ay benim de son 13 görünüyor doktor en fazla haftaya kadar bekleyelim olmazsa suni sancı deneriz dddi 🥹