SibeelEmmre benimde maksimum 10.1 olmustu bu süreçte inferject aldım 6doz 3defaza ama ona rağmen bile düşmüştü demir ilacı da kullanıyordum düzenli olarak ama yükselmiyordu pekmez falan karadut ,keçi boynuzu kan yapıcı ne varsa yedim yok yani en sonunda pesini bıraktım hiç bisey yapmamaya basladım bu hafta düzenli olarak doğumum yaklastı diye süt olması için hurma yiyordum kanıma baktı doktor 12.9olmus değişen tek şey hurma yemem hayatımda sanırım onun faydası oldu