SibeelEmmre Kanım 8,9 , böyle olup doğuma nasıl girdiniz acaba kan takviyesimi aldınız neler yediniz içtiniz bu süreçte
matmazellayy SibeelEmmre Bende kan hapı kullanmama rağmen ne yiyip içtiysem yükselmedi ya napıcaz böyle bilmiyorum
Sumeyyeky SibeelEmmre benim hep değerlerim böyle 6-7-8 civarı çıkıyor akdeniz anemisi var doktor ne yaparsan yap yükselmez demişti hiç takviye vs de almıyorum
-Aysenurrrr- Benimde 9larda geziyor sürekli. Ne yedim içtimse çıkmıyor. Doktorum doğuma kadar böyle devam ederse kan desteği veririz öyle alırız demişti. 33. Haftadayım. Henüz konuşmadık bu konuyu.
SibeelEmmre 25+ O Banada eğer kanın yükselmezse takviye dediler , demire bağlı düşüklük olabilir dediler ama demirin değer normal çıktı yarın kontrolüm var. Takviyeyi ne zaman yapıyorlar peki doğuma yakın mı
-Aysenurrrr- SibeelEmmre henüz doktorumla konuşmadık degerlerime bakmadı. 1 Haziran’da hem gün alacaz hemde bunu konuşacaz inşallah
Tugce_12 Pekmez yiyin arkadaşlar sabahları bir tatlı kaşığı yiyin mesela demir ilaçlarının iyi gelmesi gerek ama kullandınız da iyi mi gelmedi
SibeelEmmre Talesemi hastasıyım normaldede zaten , bundan da düşmüş olabilir dedi yiyorum pekmez 2 kaşık ama 1 ay arayla değerler henüz yükselme göremedim
Tugce_12 niyetimkalpkirmamak Şeker varsa zaten iyi olmaz onlar kendileri biliyorlardır şekerleri varsa yememeleri gerektiğini ona göre yemezler zaten bekarken kan değerlerim çok düşmüştü pekmezle toparlamıştım bende önermek istedim onlara da
niyetimkalpkirmamak Tugce_12 kan zaten nasıl coğalır bilmiyorum. Annem o kadar apzıma tepiştirirdi keçi boynuzu pekmez . Yarın sabah bi içeyim. Bir de kan şekerime bakayım eğer yğkseltmezse yerim belki bu sefer fayda eder z😊
Tugce_12 niyetimkalpkirmamak Pekmez yediğiniz de süt ürünleriyle birlikte tüketmeyeceksiniz süt yoğurt peynir arada 1 saat olması gerekiyor fayda etmiyor çünkü öyle olunca bir çay kaşığı yiyebilirsiniz hergün değil de hafta da 3 kere falan yiyebilirsiniz sabahları siz nasıl isterseniz
SibeelEmmre Doğuma alamam sevk edilirsin dedi , 8le doğuma giren var mı? Komplikasyonlara neden olmuyor mu düşük kan çünkü doğumda da kan baybediyoruz