emir_01 35 yaşında oldum 3 yıl yaptım vekaleten normalde 32 yaşından beri müdür yardımcısıyım seviyorsanız olabilir ben tekrar görevlendirmeleri kabul etmedim toplantı vs ağır geldi şimdi ikinci bebiş te yolda ama sürem dolunca sınav ile müdürlüğü düşünüyorum yani eğer çocuk küçük değilse toplantı vs zor olmayacaksa yapılabilir bence