emir_01 merhaba kılık kıyafet yönetmeliğine göre okula kot pantolonla gitmek disiplin suçudur fakat sendika eylem sonuçlarında serbest kıyaftle gidilebilmektedir tabi burda önemli olan o kişinin sendikası var mı eğer sendikası yoksa ve kot pantolon ile okula gidiyorsa bunun neticesinde şikayet edilince soruşturma geçirir
Siz bana ne yapmak istediğinizi söyleyin neyi merak ettiğinizi daha doğru yardımcı olabilirim size