Suyumun gelmesiyle ilk doğumumu 3 saatte tamamladım. 37 hafta sonuna kadar sezaryen planlamıştık. Hiç normal doğuma hazırlıklı değildim ama bütün hamileliğim boyunca yürüdüm. 2.ve 3.dönemde. normal doğum kararına dönünce daha fazla hareket ettim 2.5 3 hafta boyunca. Özellikle çömelerek iş yaptım. Temiz olmasına rağmen sürekli hareket olsun diye mutfak dolaplarının alt kapaklarını siliyordum. Ördek duruşu mu derler, çömelmek işte 🤣🤗 bence yürüyüş çok faydalı. Cinsel birlikteliği bilemiyorum faydasını, 9 ay yasak ve risk olmamasına rağmen eşimle biz çekindik nedense 😵🙃 benim yaptıklarım bunlar. Bir de yine çömelerek yer silmek, hafif uzanarak. Umarım katkı olur size de. Hepimiz sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza. 🌷