Seray2403 benim ilk doğumum sıfır açılma ile suni sancı yardımıyla olmuştu 42. Hafta da herkes 2 günd rahat orda duracağımı düşünüyordu ama ben 5.30 saatte oğlumu kucağıma aldım ve çok rahattı doğumum bunu açıkçası bol yürüyüşe ve hamileliğin 2. Yarısından itibaren düzenli olarak yaptığım hamile pilates ve egzersizlerine bağlıyorum. Hastanede sancı geldikçe squat yaptım yere çömeldim yürüdüm suni sancı almaya başlamamın üzerinden 2saat geçtiğinde suyum geldi açılmam 4-5 cmdi sonraki 3 saat zaten hızlı ilerledi son 1.5-2 saat zorluydu ama bağırtacak kadar değil ve doğum başlayınca da hiçbir şekilde bağırarak ıkınmadım doktor uyardı zaten o konu da ve büyük abdesti yapar gibi ıkınmak çok önemli şimdi ikinciye hamileyim 2. Yarıya girdim ama ne düzenli yürüyüş var ne de egzersizler bilmiyorum nasıl olacak inşallah bu da kolay bi doğum olur