Skck EsranurB bende daha şu bi haftadır başladım🥲 para olduktan sonra bir günde halledilebilir şeyler bence
EsranurB Skck bende öyle düşünüyorum kurbandan sonra Allah izin verirse tek nefeste bitiririm herşeyi yeter ki para olsun 😂
Akkdkxjdndbn 26+ 5 benim de, henüz hiçbir şey almadım. Neler aldınız, nasıl liste yaptınız hanımlar? Ben toplu alışveriş yapacağım o yüzden bu kadar geçe kaldım
Zeyyno_ Skck Benim ikinci gebeligim ilki Kızım oldu şimdi oğlum olacak İnşallah 🥰 Daha henüz pek bişey almadım sadece bı 10tane zıbın aldım 0-3/3-6karisik olarak beşik aldım içeride kullanmak için göğüs ucu kremi aldım unutmamak adına ilkindede kullanmıştım bı tane pamuklu kumaşi yumuşacık ince battaniye aldım başka bişey almadık alışverişe bayramdan sonra çıkarız diye düşünüyorum 🙏😁
Tugces09 Bugün tam 27+0 olduk 🌸 bı kaç parça kıyafet dışında bende çok birşey almadım çalıştığım için çok mağaza gezme fırsatım olmadı. Bu ay itibariyle bebek odası arabası vs bakmaya başladık çok geçe kalmadan bitiririz inş🙊
Duygudrl Hulo2105 bazıları da adet sancısı gibi kasıkta oluyor diyor. Doğum sancısı gelirse anlamıyıcam 😂