Giiizem Skck ben hiç bişey almdım daha 25+5 teyim ilk çocugumdan çok eşyam var sadece hastanesi çıkışı bide elektrikli beşik alıcam
myavocado Gizem9688 öneren çoktuz yorumları da iyiydi owlinin o yüzden aklıma yattı, güvenip aldım, tabi tecrübe etmedik daha çok da öneremeyeceğim o yüzden, deneyip göreceğiz biraz 😅
Youngmotherr Skck ben geçen sene ağustosta doğum yaptım size tavsiyem yaşadığınız yer nemi çok ve aşırı sıcaksa zıbınları ince ve kısa kollu alabilirsiniz evler aşırı sıcak oluyor genelde dışarı çıkarken üstüne uzun kollu ve yelek giydirebilirsiniz
06Canan Skck 25 haftalığız daha alışverişe başlamadım sıcaktan bunalmam dışında problemimiz yok ikinci gebeliğim
Latifeolgn Skck 26 hafta 3 gün olduk bugünleri hayal bile edemiyordum 🥲 inşallah kucağımıza almayida nasip etsin rabbim 🤗 giysileri tamam beşik Ateş ölçer banyosu hala çok eksik var daha erken diye bekliyoruz 😁
Buserk Skck Bugün itibariyle 28 bitiyor. Parça parça almıştım ama kalan küçük eksikleri de 2 gün önce sipariş ettim bu hafta her şey bitmiş olacak inşallah. Bir emzirme sütyeni ve depend alacağım kendime o kadar. İşe gidip gelmek artık yormaya başladı ama onun dışında iyiyizdir umarım. Bakalım cumartesi kontrolümüz var ,özledim kızımı😍🥹
Betul-97 Skck 28+6 haftalığım daha henüz bir şey alamadım. Bebek arabası, 10 tane zıbın, 1 çorap, tırnak makası var. Annemler beşik alacak görümcem park yatak. Ne almam gerektiği hakkında hiçbir fikrim yok açıkçası
bonik Gizem9688 Kundak kemeri var sadece kollarını sabitlemek için pijama üstüne öyle bir şeyle yatırabilirsiniz.
Melisaaltnblk Skck 27+3 valla herseyi ben erkenden aldım malum fiyatlar acil bir eksiğimiz kalmadı çok şükür ufak tefek keyfi seyleri alıcam artık
Skck EsranurB bende daha şu bi haftadır başladım🥲 para olduktan sonra bir günde halledilebilir şeyler bence
1prensesannesi__ Skck oglum odasini ablasi ile paylasacagi icin sadece sifonyer alicam park besik aldım cikis takimi yaptirdim isimli emzik aldım bi kac parca da kisa tulum aldım bebek arabasi aldım simdilik bu kadar haziran ayinda kiyafet ve sifonyer isini halledip temmuzda sadece magnetleri ve kendi ihtiyaclarimi almam kalicak insAllah 🥰