Seyma0323 Hey_makaron hiç bir zarari yok canim aksine faydali.. rahimin içini kalınlaştırıyor düşüğü önlemek için bende baya uzun süre kullandim
Kbrbydk Hey_makaron düşük riskinde, rahim ağzı kisaliginda kullanılıyor genelde. Vajinal yoldan hem daha etkili hemde yan etkisi az oluyor. İki riski gebelik geçirdim ikisinde de hamilelik boyunca kullandım.
AlyaBeren Benimde lekelenme şeklinde oluyordu doktorum vermişti üç ay kullandım daha sonrasında doktorum bırakmamı söyledi.Ben bırakınca sanki yine aynı şekilde olacak gb hissettim ama çok şükür bişey olmadı şuan 31 haftalık olduk ☺️
mucizemgelsin61 gizem0403 yani onlar normaldi onlarda sıkıntı yoktu açılmam oldu benim rahim ağzı yetmezliği sebebi
gizem0403 mucizemgelsin61 anladım tecrübem olmadığı için sordum kusura bakmayın Allah isteğinize göre versin inşallah
1zehrs Hey_makaron ben gebelik başından beri kullanıyorum kullanma nedenim bir önce ki doğumun erken doğum olması rahmin bebeği tutması için zaten bu gebelikte salgılanan hormonun takviye ile alınması bir ilaç olarak düşünmeyin hormon şuan 34 haftalığım 36 da bırakacağım
Hey_makaron 1zehrs evet benimde ilk doğumum 33 haftalik oldu buda öyle ilmadin diye verdi sanırım doktor. Fitili hangi saatlerde yerleştirmek gerekiyor?