Hey_makaron rica ederim 🥰
Kanama olabilir ama şöyle. Diyelim doktorumuz günde 2 defa kullan dedi. Ama 3 - 4 gün oldu kanama geçmedi o zaman dozu artıracaksınız. Gerekirse günde 3 ya da 4 defa kullanacaksınız. İçmeyeceksiniz vajinal yoldan kullanacaksınız gibi. Tabi bunu doktor söyleyecek. 🤷🏻♀️
Bu hapın amacı zaten kanama ve kahverengi akıntıyı önlemek. Hala geliyorsa bi sıkıntı var demek bunu da doktorunuz bilebilir. Hapı aldıktan snr yatıp en azından yarım saat dinleneceksiniz. Gün içerisinde fazla hareket, yorulacak şeyler yapmayacaksınız. Bol bol dinleneceksiniz.
Ben şuan kullanıyorum. En az yarım saat yatıyorum hatta popomu yukarı kaldırıp öyle yatıyorum. 🤷🏻♀️ Önceki gebeliğimde de kullandım neredeyse 2. Aydan sonuna kadar 33. Hafta da bırak yoksa doğuramıyacaksın dedi doktorum. 6 hafta snr 39+2 de doğurdum 😊
Tabi ki herkesin farklı ama bunu doktorunuz bilebilir. Ben sadece size fikir olsun istedim 🤗