Nst yi vermediler ama düzenli çıktı 10 dk ya düşerse gel dedi sayı olarak sayamıyorum ama eve geldiğimden beri 1 saat oldu kasılma devam ediyor ilkdefa özele gitmiştim şimdi devletede gitsemmi geçmezse diye düşünüyorum bebek aşırı hareketli karnımda çok sert kasılıyor şimdi devlette gidersem alttan bakarlar diyede korkuyorum 😔