Mimiiii 3/3,5 lt su icmeme ve kremlerimi hergun surmeme ragmen 37. Haftaya kadar catlagim yoktu simdi alt karnimda cikti malesef... cok sinir gercekten 🤷🏻♀️ Bebek kanala girdigi ve baski yaptigi icin midir sizce 😳
Senaakif senaA badem yağı beslediği için yengemın gobegınde kıllanma olmustu bayag her vücutta aynı olur mu bilemem tabı 🤗
senaA Senaakif kıl köklerini rahatsiz ettinmi coğalıyorlar durup dururken badem yağı herkeste tüylenme yapmıyor (Bende yaptı)
EsraBayraktar İkinci hamilelik benimde hiç yok 38+5 im lierac kullandım ben hep arada kakao yağı birde
Senaakif Zehrat ben böyle yorum okuyunca hemen başladım erkenden zarar gelmez dedım 😂😂 sürdüm çok korkuyorum
Sonaybaycin Mlkkrmtc valla insallah basiniza gelmez ama dogum sonrası catlak oluyor düsünün ki normal hayatinizda hizli kilo alip verdiginizi o durumlarda bile catlak olabiliyor dogum sonrası hızla kilolar gittigi icin catlanıyor malesef..
Sendromluanne 37.haftadayım hiç çatlağım yok herkes çok şaşırıyor doğru düzgün krem falan da kullanmadım ama bol su tükettim ve kesinlikle meyve çok ye bunlar baya etkili