Zynpsr1 Lalemmm12 bana da özele o kadar vermek gereksiz geliyor sonuçta bir gün kalıp çıkıyorsun ayrıca benim olacağım şehirde bir tane özel olduğu için ve pek gelişmemiş olduğu için devleti daha rahat tercih ettim
Ayseazsoyler Aytlkya aynen valla Allah yardımcımız olsun sağlıkla hayırlısı ile kucağımıza alalım kuzucuklarımızı🤲🏻
Alyadefne edsh geçmiş olsun canım gözün aydın peki spinal mi oldunuz epidural mi bir de genelde çoğu kişide spinal sonrası kulakta uğuldama doluluk hissi vs olmuş sizde oldu mu çınlama uğultu falan
edsh Alyadefne spinal oldum herhangi çınlama uğuldama yaşamadım hafif yüzüm uyuşurmuş gibi hissiyat oluyordu o zaman hemen kahve içip yürüyordum geçiyordu hissiyat ilk iki üç gün bu şekilde bol kahve içmek iyi geliyor 🙏🏻
gozdexx edsh benimki de sezaryen olacak gibi görünüyor tek korktuğum nokta evim ikinci katta merdiven inip çıkarken dikişler patlar mı basamakları yüksek biraz
edsh gozdexx hayır herhangi bir sorun olmuyor öksürük hapşırmak gibi konularda hafif yastıkla baskı yapılması iyi olur ya da oturup kalkarken yavaş ve dikkatli olmak lazım