Bsny6
Merhaba 15 gün sonra kontrole gittim kanama alanımın bittiğini söyledi doktor bugün tam 15 haftalık olduk çok şükür bir sıkıntı yok dikkat edin ilaçlarınızı kullanın sırt üstü yatın ani hareketlerden kaçının inşallah sağ salim bir hamilelik yaşarsınız.