Ben ilk dozunu oldum akşama doğru gitmiştim direkt yapmışlardı aşıyı sonrasında da kolumda ağırlık bile yapmadı hiç korkuttuları gibi bi durum yaşamadım ama bazılarında kol ağrısı falan çok olabiliyormuş ilk gebeliğinse 20. Haftadan sonra yapıyorum demişti benimle ilgilenen hemşire ben sanırım 20+1dim yaptırdığımda 1 ay sonra da 2. Doz için gel demişti