Ben ilk dozu oldum ağrı sızı hiçbirşey olmadı bende sadece kolumun üstüne baskı yapılınca biraz acı hissediyordum o kadar 3güne kadar o bile kalmadı ben tok gidiyorum aç gidince mide bulantısı oluyor istifra ediyorum hemşire tok gelmemi söylüyor bugün ikinci dozu olmaya gidicem inşallah ilki gibi olurda fazla birşey hissetmeden atlatırım bu durumuda bünye meselesi aslında ben bu zamana kadar ki tetenozlarımın hiçbirinde ağrı sızı acı hissetmedim yan etki bile yapmadı çok şükür