Fbd Ssshhh 😊😊😊😊 ah keşkeeeeee ne güzel olurdu demi yaşanmamış bir olayı bekliyoruz hep ondan oluyor bunlar okudum da genel olarak hepimiz ayn düşüncelerdeyiz 🤭
Fbd Burcu_ilhann bende öyleyim canım annem falan olmasa evde kimse olmasa hiç uyanmak istemiyorum lohusalık değildir o kaygıdandıe
bsebse Son 7 ❤ simdiye dek hic sanci agri vs olmadi :( korkuyorum ama bekliyorumda. Doktorumda sancim agrim olmadan alttan muayene yapmiyor cati veya acikligimi bilmiyorum. Haftada 1gidiyorum biraz bebisi gorup nst ye girip donuyorum :) siradaki kontrol yarin :)
Eso2121 bsebse merhaba benimde doğumuma son yedi gün cok heyecanliyim benm doktorum da herhangi bir çatı kontorlü yada açılma kontrolü henüz yapmamış ama kasilmalarim cok oluyor ara arada adet ağrısına benzer ağrılar oluyor
Ebrulikiz Burcu_ilhann benim de son 17 bazen çok kaygılanıyorum nasıl olacak diye bugün vazgeçtim ben doğurmuycam diyorum 😂 bazen bebek hareketimi kasılmamı ayırt edemiyorum canım cok acıyor onun harici bir belirtim yok
Mslali Benimde son 12 😩 bugüne kadar erken doğumla savaştık şimdide gelmiyor sıpa ve baş aşağı olduğu için çok baskı yapıyo kasıklarım belim bacaklarım kopuyor. Kasılmalarım var ama birden geçiyo sonra yine başlıyo 😩😩 ayrıca bebişte çok hareketli resmen can yakıyo gel artık işte diyorum ama cıks hiç oralı değil sanki 😩🙄
Burcu_ilhann Eso2121 aynen benimde adet sancısı gibi hep bel ağrısı devam ediyor hayırlısıyla gelsinler ☺️
bsebse Eso2121 kiz mi erkek mi senin ki :) bide ilk dogum mu acaba :) bende sancida yok sadece son bikac gundur karnim sertlesmesi kasilmasi yani artti o kadar
Halimelis Bizimde son 10gün kaldı sezeryan olacağım ama dün gece sancıdan duramadım sanırım erken gelecek bizim minnak