dogamoms Burcu_ilhann ben de enfeksiyon mu acaba diyorm pazartesi tahlil yaptırıcam bakalım. Gerçi artık ağrılar normaldir herhalde
Burcu_ilhann Mv00 ah o günler banada su gibi geçiyor hiç bir şey anlamadım 23 Ocak son tarih bakalım ne zaman gelicek 🙄
Ssshhh Son 16 aşırı korkuyorum kendimi hazır hissetmiyorum böyle hiç bişi hissetmesekte verseler bebeğimizi kucağımıza ne güzel olur 😬
Burcu_ilhann Ssshhh ay keşke canım ya 😀 Doğum videoları izliyorum instag dan izledikçe kasılıyorum 😬😥
Fbd Ssshhh 😊😊😊😊 ah keşkeeeeee ne güzel olurdu demi yaşanmamış bir olayı bekliyoruz hep ondan oluyor bunlar okudum da genel olarak hepimiz ayn düşüncelerdeyiz 🤭
Tomrisinizi dogamoms kasilmalar var son 3 gundur karnim tas gibi oluyo o sirada adet sancisi gibi yumurtaliklarim agriyor sonra geciyor bi duzeni yok malesef acilmada yoktu son kontrolde bakalim ne zaman gelecek 🤦♀️
dogamoms Tomrisinizi bakalım benmde ağrılar hafiften hafiften başladı ama doğum sancısı mı bilemiyorm tabiki çarşamba nstde hiç bişey yoktu
Burcu_ilhann Tomrisinizi düzene girince Doğum başlıyormuş 😥 inşşalah kolayca kurtuluruz bebişlerimizi alırız kucağımıza
Tomrisinizi dogamoms benimde 3 tane 50 lik cerez sanci cikti 🙄 haliyle doktor dikkate almadi tahminen 39+3 39+5 gibi gelir diyor
Ssshhh Burcu_ilhann ama kendimi şöylede motive ediyorum ilk doğumum acısını bilmiyorum bide bebeğime kavulmak istiyorum her şekilde doğurmak zorundayım diye 😂
Gamze_yavrukus Benimde son 17 gün var ilk gebeligim ama hiç tık yok doktor muayenemdede bişey çıkmıyo doktorum bişey demiyo endişe korku heyecan karmakarışık duygular🤔 içinde bekliyorum artık doğsun kızım 👶😍❤
Burcu_ilhann Gamze_yavrukus aynı günleri sayıyoruz pazartesi bende soracağım bakalım ayrıntılı nasıl olucak bitecek çatı muayeneside olmadım daha ben sen oldun mu peki
melkebtt Burcu_ilhann bizimde 14 ama hic bir belirti yok dr muaynesi oldum detayli sekilde hersey yerinde bebekte dahil 🙄 hem zamani var bir gun bile cok fark ediyor diyorum hemde sabirsizlaniyorum artik
Fbd Burcu_ilhann bende uyumak sadece bende var sanıyordum 😊 kaçıyoruz resmen bileylerden uyuyarak ama sonra düşünüyorum uyusan da olacak uyumasan da 😊
Burcu_ilhann Fbd evet ama işte kafam kalkmıyor hiç birşey yapasım gelmiyor acaba loğusa sendromuna şimdiden mi girdim acaba diyorum bazı annelerde görülüyormuş 🥺
Fbd Burcu_ilhann bende öyleyim canım annem falan olmasa evde kimse olmasa hiç uyanmak istemiyorum lohusalık değildir o kaygıdandıe