Tuccceee canım senelerce aynı durumu yaşadım hep hüsranla sonuçlandı hafif çizgi gördüğüm an bu sefer oldu tamam diyordum lekelenme olunca yerleşmedir kesin deyip kendimi kandırıyordum bazen o lekelenme gerçekten yerleşme kanaması olabiliyor bazende adet başlangacı yada adet olamama gibi durumlarda çıkıyor ortaya ayırt etmesi çok zor rabbim gönlünden ne geçiyorsa onu nasip etsin sana vardır bir bildiği bana kalırsa bir kaç gün takip et eğer kanamaya dönmezse git kan ver ama dönerse zaten adet olmuş olursun bazen mevsim değişikliği duygu değişikliği bile adeti etkiliyor