Tuccceee Lalaydnn özel de ultrason da bise çıkmadı ama dr a anlattım olanları testlere %99 güveniyoruz gibi bise söyledi kan verdim 1 saati kaldi
Lenay223 Tuccceee inşallah yoktur ya doğum kontrol hapı kullanın ben senelerdir kullandım çok memnundum doğumdan sonra başlicam hemen tekrar
Selbi777 Tuccceee evet ama o ihtimal de küçük yani çok unsur var aslında bu konuda. Bence hamile değilsiniz.Tabii bunlar hepsi varsayımlar net kan söyler.
Gizem-1009 Tuccceee tekrardan gebelik testi yapsanıza net olur bu sefer hakkınızda hayırlısı olsun üzüldüm sizin adınıza
Lalemmm12 Tuccceee sonuç ne çıktı acaba 🥹🥹 hamileysen de üzülme rabbimin oğluna hediyesi gibi düşün hersey rızkıyla gelir ❤️ belki bu da kız olur
Tuccceee Lalemmm12 negatif dedi doktor da . 2..çocuğu istiyorum ama şuan değildi yani çok erkendi psikolojik olarak hazır değilim daha ilk doğumun etkisi sürüyor vücudumda .Rabbım isteyen herkese versin tattirsin bu duyguyu
Tuccceee Lalaydnn geçen ay 20sinde olmuştum. Doğumdan 7 ay sonra hastalandım 4 ay boyunca günü gününe oldu ve direkt kanamayla başladı ilk defa böyle olunca panikledim . Sabah sağlık ocağı sonra özel hastane vs perişan oldum bugün
Lalemmm12 Tuccceee amin amin evet bebeğin kucukse iyiki kalmamışsın doğum sürecini en az bir yılda atabilirsin üstünden
Yesimdeniz Tuccceee varsa bile korkmayın ben ilk hamileliğimde doğum yaptım kırkım çıktı adet oldum üstüne hamile kaldım hemen şuan aralarında 11 ay var biri 9 biri 8 yaşında şuanda beraber büyüdüler