Gunes99 Benim de haziran ortası gibi görünüyor doğumum ilk doğumum olmadığı için tecrübe ile hazırladım çantamı eksikleri görebilmek için erken hazırlamak avantaj kızlar hemen neler koydum içine yazıyorum:
Bebek için; üç tane zıbın, hastahane çıkışı ikisi tulum biri alt üst olmak üzere 3lü takım kodum üç adet, bez ıslak mendil, emzirme sonrası kullanırsınız ağız mendilleri, bir kaç tane çorap ve eldiven, yakalık, müslin battaniye ne kadar sıcak da olsa ihtiyaç oluyor. Hepsini yıkadım kuruttum ve ütüledim sonra ilk giydirilecek olan takımı ayrıca kilitli bir poşete koydum çok ellenmesin diye direkt onu vereceğim içeri.
Kendim için ; Altları biri uzun ikisi kısa üç takım koydum, bir sabahlık, iki üç adet emzirme atleti, emzirme südyenleri, iç çamaşırı yerine ben depent kullanmayı tercih ettim tavsiye ederim külot bez gibi çok rahat oluyor bir paket depent, terlik, lohusa tacım örtüm, göğüs pedi, göğüs ucu kremi, duş için havlu, diş fırçam macunum, şampuanım, deodorantım mini seyahat boy. Bunları önceki iki doğumumdaki tecrübelerime dayanarak hazırladım yeterli oluyor bence.