mom_k seninle aynı haftadayiz temmuza denk geliyor bir 10 lu birde 5 li hastane çıkışı aldım ama kollu bol bol zıbın aldım herhalde 10 tane vardır 6 çorap aldım tulum aldım ama bir tane ,doğumdan sonra yavaş yavaş alırım gelişimine göre diye bir muslin bez battaniye ,iki ince battaniye ağız mendili , çoraplı pantolon zıbın takımı aldım iki tane ,5 şapka şimdilik bunlar (giyim olarak )