Nurbanusancak sutlukahve_ ilk fotoğrafta çizgi görünüyor, kasetlerde daha silik görünüyor diye biliyorum. Bence gebelik var. 🙈
sutlukahve_ Ebruyi Mihriimah Sibel_yay_46 Nurbanusancak busrax_ Kubraakgn0 Menzil Mervepera AlyaBeren Lumlum Merve1414 Zeyneptekin1 Fekf Sendenbanakalan Cansu777 Durunun_kardesi Kızlar ben test yaptım atıyorum resmini
busrax_ sutlukahve_ yaa inşallah çift çizgidir. Aynı zamanda kürtaj olmuştuk rabbim hayırlısını versin
sutlukahve_ busrax_ evet cok teşekkür ederim çizgi görüyor musun fotoğrafta yoksa ben istediğim için mi görüyorum
sutlukahve_ Mihriimah busrax_ Kubraakgn0 Menzil Mervepera AlyaBeren Lumlum Merve1414 Nurbanusancak Zeyneptekin1 Fekf ferideakts Cansu777 Sendenbanakalan Kızlar eşime 2 tane al demiştim çıkmazsa birini yarın fln yaparım diye ama eczanede sadece 1 tane kalmış o yüzden daha net olması için sabah ilk idrarla yapcam ❤️
busrax_ sutlukahve_ ilk attığın fotoğrafta görünüyor hemen mi çektin fotoğrafı? Adetin ne kadar geçti
sutlukahve_ busrax_ evet 3-4 dakika sonra çektim 8 gün gecikmem var ama benim adetlerim biraz duzensizdir bide erken gebelikte deniycem umutlanmak da istemiyorum ya yoksa
Kubraakgn0 sutlukahve_ Canım bende görüyorum hayırlı olsun benimde ilk böyleydi akşama yaptığımda daha da belirginleşti bi sağlık ocagına gidip kan ver en iyisi daha çok yeni olduğu için silik çıkıyor inşallah sağ salim alırsın kucagına ❤️🥹
sutlukahve_ Kubraakgn0 yaa amin inşallah dediğin gibidir inşallah vardır şuan kan vermeye gidemem ama erken gebelik testiyle deniycem onunla daha net sonuç alırım değil mi ❤️
Menzil sutlukahve_ ilk attığında çok silik çizgi var ama kapatınca belli olmuyor inşallah vardir Rabbim gonlunuzdekini nasip etsin
Mervepera sutlukahve_ erken gebelik testi al canım mutlaka normal alma ben hep erken gebelik testi kullandım hiç yanıltmadı
sutlukahve_ Mervepera bide erken gebelik testiyle deniycem inşallah çıkar hayal kırıklığına uğramak istemiyorum
Merve1414 sutlukahve_ ben adetime 2 gün varken kaset dmtedt yapmıştım 1 dk içinde 2. Çizgi hafif silikti enen kan vermeye gittim kanda 400 kusurlu bişi çıkmıştı şimdi 37+4 oldum bence kan verin ben acilden vermiştim
sutlukahve_ Merve1414 erken gebelikte deniycem bide onda da çıkarsa kan vermeye gidicem inşallah vardır 🤲🏻❤️