B1cnm emineaycyilmaz ben 9 aya girdim devlet istiyor ki ayda bir gidelim herkesin gebeliği farklı ya da hastalığı diyim bende özele gittim dün bu özellerin işine gelicek bi sistem
emineaycyilmaz B1cnm onay getirmesi güzel olmuştu ama bu ayda 1 gitme muhabbeti aşırı gereksiz ve saçma
Miskinim yenidenanne34 yoo istediğin saatte gidebiliyorsun ben öyle yaptım hiçte niye geldin vs bişey diyen olmadı
Mehtp9696 Ay bu gerçekten çok saçma, daha önce başıma geldi stres yapıp ağlamıştım. Hamile hamile uğraştırıyolar gerçekten
emineaycyilmaz yenidenanne34 evet o inşAllah randevu saatinde gidicem zaten ilk hastası bendim iptal edilmeden önce 🫠
emineaycyilmaz yenidenanne34 doktora göre en son 33 dü şu an ne durumda bilmiyorum uygulamada 31+5 32 de gitsin
yenidenanne34 emineaycyilmaz cok yakiniz 32+1 bende bugun. Elif hanim muayeneyi kabul ederse bu haftadan sonra hangi sıklıkla gitmen gerektigini sorabilir misin peki canim. Yani 2 haftada bir mi 4 haftada bir mi
Lalemmm12 emineaycyilmaz iki defa başıma geldi kendi fikrim doktor eger ameliyata giren doktorsa iptal ediliyor bence iki gün sonra randevum var inşallah yine iptal olmaz