DefneNila bende ona gidiyorum elif hanıma gidiyordum değiştirdim..kan tahlili falan yaptrdim sağlık ocağında göbiz bakmıyoruz buna dedi kağıdı
otarafa atti.. ultrasona bakıyor başkada bişey yapmiyor ben anlamadım yani...bı tahlil yap bişey yap belki bişey var değişik biri kendi konsuyo bizi konstrmuyo..sevmedim