balasininanasi benimde 2. Gebeliğim genelde kesi ihtimali daha düşük oluyor ilk doğumum çok zordu ama ebeyi dinlediğim için yani yerinde ıkınmalar olduğu için 4 kesi vardı ilk doğuma göre çok az umarım 2. De kesisiz olur ☺️ sadece şunu anladım yani ebeye odaklanıp dinleyince doğum kolaylıkla bitiriyor elbette zorluğu var ama ebeyi dinlemek gereksiz yerlerde ıkınmamak çok önemli,Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🌸