Duygu_52 benim de az yükseliyordu o zamanlar burada konuda açtım hatta benim de kanamam hiç yoktu o yüzden doktor 1 hafta daha bekliyelim dedi belki olur diye olmayınca kürtaj oldum
Kürtaj zor mu benim için psikolojikmen kötüydü ilk hamilelik sevinmiştim öyle sonra doktor dedi sağlıksız gebelikte genellikle bebekler hastalıklı oluyor kiminin bünyesi kabul ediyor bebek engelli oluyor kiminin ki de kabul etmiyor üzülme dedi felan öyle böyle derken kendimi toparlayıp oldum ben çok şükür bayiltarak kürtaj oldum özel de bizim burada devlette canlı yapılıyordu o yüzden birşey hisetmedim çıktığımda sancım vardı kanamam vardı 2 gün boyunca ağrım vardı ağrı kesici içtim sonra normale döndü hayattim böyle yani Rabbim size göstermesin