Duygu_52 biz keseyi 7. Haftada gördük 5. Haftada gittik kese yoktu ama 7. Haftada da kese boştu. Zaten kontrolden 1 gün sonra kanamam başladı ve beta düşmeye başladı, bi kaç gün takip ettik progestan kullandım ama sağlıksız gebelik olduğunu söylediler ve hastanede düşük yaptım. Şimdi kim sana ne dese boş, için içini yer düşünmekten ama gönlünü ferah tut olacağı varsa olur rabbim hayırlısını versin