Bulutsevdasi Kubrakstr bebek kaburgalarıma kadar vuruyordu artık ayakları göbek deliği hizanda bu benim ikinci hamileliğim. İlki 42 de doğru bu erken doğacak diyorlar bakalım
SemaR Kubrakstr aynıyız son haftaların pişmanlığı bende de var ama eşim bana iş yaptırmıyo 😔 sadece minderlerini yıkadım yapma bekle diyo daha çamaşırları yıkanacak ütü yapılacak çantalar hazırlacak off stress içindeyim
YesimYilmazArdic Aytlkya Benimde 37+4 bugün perşembe doğum. Çok karışık duygular içindeyim. Hem biraz daha kalsın istiyorum ama doktorum izin vermiyor 🤨 hem de kavuşmak istiyorum 🥹
Saadet_arslan Burcuneris sağlikli bi şekilde doğuralım artık inşallah bende ayın 30 da randevum var sezeryan günü verecekler