Esilaminel ayyy aynı benim durumum gibi .bende de panik atak var .araştırdım aynı dediğiniz gibi çok korkuranda var .iyi diyin de öle olunxada insan napcafini sasiriyor. Bnim doktorda bebek iri diyip duruyor .3850 kiloydu 4 gün önce .iki doktora gidiyorum ikisine sezaryn falan demiyo .norml dgyrcam herhalde benn😂😂güveniyorlar bana