Nergs199 inanın doktordan geldiğimden beri araştırıyorum... Fakat tepkiler çok farklı kimi asla yaptırmayın öldük bittik yazıyor kimi arkadaş normal doguma gore avantajlı cunku daha hizli dogum oluyor diyor... Tabi önemli bir ayrintida sadece sanciyla olmuyor maalesef suni sanciyi cekip acilma olmaz ise sezeryana aliyorlar... Anliycaginiz tamamen bizlerin acı eşigi ve bünyesi ile ilgili... 15 saat cekende var 3 saatte doguranda... Ben doktoruma cok guveniyorum ne derse yapicam... Kendisi normal doğum yanlışı ama bebeğin ve benim sağlığıma çok önem veriyor en küçük aksilikte sizi sezeryana alırız siz endişe etmeyin dedi bende panik atak var çünkü... Sizin içinde hayırlısı ne ise o olsun inşallah... Sağlıklı kolay doğumlar dilerim⚘