Betul-97 Haticeburak06 Ben iyiyim şükür bugün 29 haftalık oldum. Seni merak ettim ne oldu diye hastaneye gittin mi kasılmaların vardı devam ediyor mu, geçti mi diye yazayım dedim
Haticeburak06 Betul-97 yok canım ama artık karnımın içi acıyor sığmıyo gibi hissediyorum batıyor heryeri🥹 Cumartesi doktorum nöbetçi ona gidicem bakalım
Betul-97 Haticeburak06 Ayy hadi bakalım Rabbim hayırlısıyla doğum yapmayı nasip etsin🤲🏻🤲🏻 En kısa zamanda doğup büyüsün inşallah bebiş😊😊
Sevvalll42 Haticeburak06 ay ben bile heyecanlandım inşallah daha çabuk doğurursun bol bol ilişkiye gir yürü temizlik yap kendini yor hemen doğur kıız 😂🌸
Sevvalll42 Haticeburak06 yap yap belki o sayede iyice açılma olur hatta eşin içine şey yapsın afedersin öyle daha kolay oluyomuş doğumun başlaması orayı yumuşatıyomuç
EdaninBebegi Haticeburak06 2 cm açıklığım mevcuttu, 15 gün sonra sancılarım başladı ve doğuma gittik 😅 doğuma gittiğimde hala 2 cm idi ve kalan 8 cm hastanede açıldı 🤷🏻♀️ nişanım ve suyum hastanede geldi
Kocagoznurrrr27 Morrrr Kuzenim yaptı 2 gün boyunca kendi sancisini kendi baslatti dogurdu yani benimde planim o kuzu yapmak istedigim
Kocagoznurrrr27 Morrrr Belinde suyu ılıtana kadar bekletmiş ılıdıktan sonra kasıklarında gezdirmiş çok etkili oldu bende demişti sancılarımı başlatmada diye kuzu