Haticeburak06 Zeyneppx kuzum çok sancım çıktı 100ü gördüm ama ben hissetmiyodum açılmamda ilerlemeyince daraldım çıkmak istedim aç susuz bekletiyolsr
Betul-97 Haticeburak06 Ben kesin dün doğum yaptın diye düşünüyordum hatta sürekli takip ettim doğurdum filan yazmanı bekledim. Rabbim hayırlı bir doğum nasip etsin inşallah en kısa zamanda doğumun olur🤲🏻🤲🏻
piiremsesinannesiii Haticeburak06 3 cm ile beni göndermemişlerdi yatış vermişlerdi inşallah kolay ve güzel bir doğum olur 🌹
Aliye35 Haticeburak06 Olsun canım hayırlısı. Gelicek elbet. Canını sıkma. Allah’a emanetsin. Herşey güzel olsun inşallah. ❤️❤️
cerennncee Haticeburak06 merhaba🌸 ben de geceden beri 10-15 bezen 5 dk arayla sancı çekiyorum ama düzenli değil bazen yarım saat olmuyor. Henüz gitmedim hastaneye napayım bilemedim🙁🙁 39+2
cerennncee Selma2412- merhaba🌸 ben de geceden beri 10-15 bezen 5 dk arayla sancı çekiyorum ama düzenli değil bazen yarım saat olmuyor. Henüz gitmedim hastaneye napayım bilemedim🙁🙁 39+2
Selma2412- cerennncee ben doğum yaptım bugün 9 cm le sezaryene alındım 2 gün sancı çektim 😭 bu sabah doğuma alındım hastanedeyim suan
cerennncee 1anne2bebe merhaba🌸 ben de geceden beri 10-15 bezen 5 dk arayla sancı çekiyorum ama düzenli değil bazen yarım saat olmuyor. Henüz gitmedim hastaneye napayım bilemedim🙁🙁 39+2 deyim. Bazen çok fena vuruyor ağrı
Seyda_aa Haticeburak06 Haticeburak06 38+6 da nisanim geldikten sonra sancılarım çoğaldı hastaneye gittim ama acilmam çok az sancılarım çoktu sbaha kadar bekledim.sancilarim gittikçe çoğaldı ama acilmam olmadı hiç en sonunda bebek kakasını yapmis karnimdayken acil sezeryana alındım umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız 😍
cerennncee Aliye35 erkenden koşmuş olmak istemedim ama şimdi geldim. 2 cm olmuş açıklığım, nst ye göre karar verecekler
Aliye35 cerennncee Hadi hayırlısı olsun inşallah sağ salim doğur. Rabbim kolaylık versin. Benim de 1.5 bugün gittim. Nst de sancım çıktı ama 60 karı anca gördüm. Doktor iki gün sonra gene gel dedi. Bakalım hayırlısı artık