Haticeburak06 canım bende 39+3te dogum yaptım bir aksam böyle sancılarım oldu ve nişanım geldi hemen gitmedim sancılarım sıkılasıncs gittim 2 cm açıklık vardı eve gonderdiler sabah bidaha gel dediler ama sancım coktu . sabaha kadar cektim acıklık aynıydı suni verdiler acıklık ilerlemedi ve bu nedenden dolayı sezeryana alındım dayanamadım cünkü🥹 bende sancı hissetmeseydim kesinlikle normal doguma kadar beklerdimm