Eliff_gny
Benim tsh yüksek gelmişti kadın doğum doktorum sonuç normal deyip gönderdi ama yüksek olduğunun farkındaydım gökçenaz hanım arkadaşımın doktoru oradan tanıyorum
Arkadaşım rica etti gökçenaz hanıma muayene oldum ve direk ilaç başlattı
Eğer ilaç kullanma saydım çok kötü sonuçlar doğuracaktı dahiliye doktoruna yölendirdi , ayda bir defa kontrolüm var şuan tsh normal ilaç kullanmaya devam ediyorum
Gerçekten mükemmel bir doktor