Nesli46 2.gebeliğim ilk gebeliğimde nişanım gelmişti hatta 3 gün kesintisiz gelmişti ama bu gebeliğimde gelmedi bir türlü 39+1 iz nişan gelmeden doğum yapan varmı🤔
Hulya-003 Nesli46 ilkinde doğum için yatırıldığım da gelmişti kanlı akıntı gibi o da muayeneden muhtemelen ikinci de gelmedi her zaman gelmiyor herhalde
AdaKaranfili Nesli46 bende Nisan falan gelmedi . Sadece ilk doğumda 38 haftamda Dr çatıya baktı onda sanırım geldi.sonra kanama falan devam etmedi. Kendi isteğimle 39+2 de suni alarak doğurdum. İkinci gebelikde 40+1 yine sancısız falan gittim kontrole.nisan falan gəlməmişdi. Açıklık varmış 5 cm .öyle doğurdum iki saat sonra
Greenleaf Nesli46 ben de 38+4 üm benim de gelmedi, bazı kişilerde gelmediği oluyormuş, annemde de aynı şekilde 2 doğumunda da nişan gelmemiş
Nursl7 @Nesli46 benim ilk hamileliğimde ne ağrım vardı ne de nişanım geldi 39 haftadan sonra sezeryan olmuştum
Yaren3442 Benimde oğlumda 38+3 de nisanım.gelmisti o gün doğurmuştum . Şimdi kızıma hamileyim 39+2 oldu ne nisan ne başka birşey gelen giden yok
Nesli46 teachervera bende kasılma ve basınç oluyor ama sancı yok olsa hissetmem sanırım kızımda da doğurana kadar hissetmedim benim için çok zor doğumun başladığını anlamak hastanede uzakta evde doğurmam inşallah😄
Greenleaf Nesli46 evet öyleymiş gerçekten benim ilk doğumum olacak bilemiyorum, sancım falan da yok, bebiş de biraz büyük, korkmaya başladım doğuramayacağım diye 🥹🙄
teachervera Nesli46 Benim de 90 km uzakta canım kızımda ameliyat dikişlerim patlamak üzereydi ameliyata alındım 🫡
Nesli46 teachervera ay Allah korumuş😳benim ikincide normal olcak inşallah hastanede 15km uzaklıkta sadece ama aracımız yok ondan dolayı evde doğurmam inşallah dedim😄
Nesli46 Greenleaf benim bebişte 36.haftada 3008 gramdı 3 haftadır kontrole de gidemiyorum kim bilir kaç kilo oldu😳
Greenleaf Nesli46 inşallah doğumlarımız kolay olur da, sağlıkla gelsin bebişlerimiz, sezaryana dönmesinden korkuyorum 🫣
Nesli46 Greenleaf bende korkuyorum sezeryana dönmesinden randevu da bulamıyorum ne durumda bilmiyorum ama hareketleri güzel acaba randevusuz bakarlarmı 38 den sonra sıra alarak giriliyormuş ama emin değilim hastane uzak🙁
Yavru-kus Greenleaf bende aynı durumdayım 36 haftalıkken 3400 çıktı 40 nı beklerse 4 kiloyu geçer dedi doktor benim 3. Normal doğum olacak bu hafta çabalıyorum gelsin diye ama gelen giden yok ağrılarım çok fazla artık halsizleştim çok hareketli ama tık yok 37+2 olduk 38 e kadar bekleyeceğim gelmezse gidip kendi isteğimle suni mi alsam acaba