MerveninKuzusu _prenses_annesi biz geçen sene tayin bekledik o yüzden bu sene sakinim ama bekleyen arkadaşlarım var 🤭 bende en son şey duydum 25i açıklanacakmış sahil güvenlik jandarma emniyet hepsi o gün diye zaten bi onlar kaldı sanırım
piiremsesinannesiii Ece5454 evet sizinde mi nereleri yazdınız ilk üçe ilk üçten biri gelir dedi eşim belki aynı yerlerdir
piiremsesinannesiii Ece5454 Elazığ Diyarbakır ve Tunceli yazdık eşime bende Van ve Iğdır yaz dedim ama Van da yorucu kalabalık falan diyip yazmak istememişti
Ece5454 piiremsesinannesiii biz şuan küçük bi ilçedeyiz ondan Büyükşehir yazmak istedik vanı özellikle çok istedik bakalım :) yaşınız kaç
piiremsesinannesiii Ece5454 25 yaşındayım ben bizde küçük ama çok yorucu bi ilçedeyiz gece gündüz çalıştığı için en sakin yere gitmek istedi eşim Diyarbakır I da hastanesi için yazdı sizin kaç
piiremsesinannesiii Ece5454 yok bebeğim var bir yaşında okul yaşı gelmeden çalışmayı düşünmüyorum ikinci üniversiteye de kayıt olmuştum çalışıyordum da ama hamile olduğumu öğrenince boşlamıştım herşeyi bir gafletle 😂🥹
Uras3435 _prenses_annesi Tüm tayinci arkadaşlara hayırlı istediği yerler çıksın inşallah. Taşınma ev tutma yerleşme yeni iş yerine başlama hepsi telaşlı oluyor ama zamanla düzene biniyor.Güzel tatlı telaslar aslında🌸👍🏻😊