Selinmoon B_u_s_ra benim de bebiş sabırsızmış bol bol dinlenmemi söyledi doktorum erken gelmek istiyormuş 🥹 @Zseda
Zseda Selinmoon Haydaaa o zaman bende haftaya bu haberle gelirim size. Ya bayramdan sonra doğsun bari. Sağlıkla gelsinler ne diyeyim
Selinmoon Zseda 1 hafta önden gidiyormuş 35 görünüyor 10 gün ya da 2 hafta sık dişini dedi. Heyecan sardı 🥹
Zseda Selinmoon Benimde 1 hafta önde gidiyor ? 2 hafta mii ?? Seninle benim haftam aynıydı sanki sen kaçsın şu an ? 33+3 benim
Selinmoon Zseda 34+1 canım . Vallahi durmuyor 😂 kilosu iyi olduğu için sorun etmedi doktor ama yine de 2 hafta durması gerekiyor dedi
Zseda Selinmoon seliiiin tek problem burcu😂😂 ikizler bir kızım olsun istemiyorum 😃 saka bi yana vaktinde gelsinler ya iyice gelissinler ne bileyim
Selinmoon Zseda hahaha ve benim kocamda ikizler aşkım 😂😂 2 Haziranda doğum günüsü var birde o gün oluyormuş hahaha tabii ki de sağlıkla gelsinler 😍
susaMom_ Meralkosar Ben bunu doktoruma sordum bebek böyle yapıyor diye yalancı kasılma bunlar dedi normal ama düzenli olursa gel dedi başka bir bilgim yok 🥲
Aybukekk B_u_s_ra ilk baş açıklığın ne zamn olmuştu da artmış benimde 37 haftalığım 2.5 cm açıklık var dedi doktor hızlı mı ilerler acaba