Basite almayın arkadaşlar gidin acile en fazla normal derler. 32 haftadaym 4 gündür hasta ede yatıyorum. Hep sancı kasılma ilk geldiğim gün doğacak zannettim çok sancı çıktı. Ciğer geliştirici iğne falan yaptılar. Şuan azaldı ama tamamen geçemediği için çıkarmadılar