Alone Ebruyi yanıldığına şahit oldum ama pozitif gösterdiğinde. Yani silik çizgi vardı peşine adet olmuştum.
myangelson Ebruyi yaa gerçekten baya sıkıntılıymis sendeki. Ama duymuştum onu gerçekten bazı vücut kendisi üretiyormus. Umarım düzelir geçer ya çok sıkıntılı bir durum gerçekten. O zaman ovulasyon testi en iyisi olur senin için veya dediğim gibi gün aşırı 😅
Ebruyi myangelson bağısıklık sistemim düşük olduğu için bende yemeeme içmeme dikkat etmeye başladım artık inşallah su kronik akıntı ve enfeksıyon kurur bende su akıntıdan kurtulurum
amayinedeiyiilerledim Ebruyi Rabbim en yakın zamanda güzel haberi buraya yazmanı nasip etsinnn🤲🏼🤲🏼🤲🏼☺️
merveturann Ebruyi benim de reglime 5 gün var ve ben de bugün bu testten alıp yaptım ancak negatif çıktı. Tüm belirtileri taşıyorum, geç yumurtlama, geç döllenme olabilir mi bilemiyorum en iyisi regli gününü beklemek ve sonra test yapmak eğer regli olmazsak :(
Ebruyi merveturann bende regli gunumu beklıyorum ıkı kez yaptım biri 7 biri 5 gunken cıkmadı sızde gecıkmeyı bekleyn
Lenay223 Ebruyi reglime 5 gün kala bende çıkmamıştı son iki gün yaptığımda çıkmıştı inşallah sizinde cikar
Tubitumum Bu testle adete bir gün kala yaptım negatif çıktı tam adet günü yağtığımda silik çizgi çıktı inşallah hayırlı güzel haberler alırsın canım
Ebruyi Tubitumum hadı bakalımmmmmm herkesten guzel saglıklı gebelık haberleri almak dileğiyle 3-4 gun sonra buraya yazacagım