Ebruyi yani aslında bu işler biraz karışık kısaca anlatmaya çalışayım. Normalde donguleriniz çok duzenliyse yumurtlama zamanınızı biliyorsanız 5 6 gün önce doğru sonuç verebilir tabiki pozitif veya negatifse doğru çıkma ihtimali yüksek. Ama bizler her zaman aynı dönemlerde yumurtlamayabiliriz geç döllenme, geç yumurtlama bu sebeple oluyor. Şuan mesela eğer hamileyseniz geç döllenme olduysa testte çıkmaması çok normal ama negatif olma ihtimali de var tabi. O yüzden doktorlar genelde erken gebelik tavsiye etmiyor adetin 1 hafta veya 10 gün geciktikten sonra test yapın diyorlar çünkü geç yumurtlama olduysa anca gözükme ihtimali var diye. O yüzden siz en iyisi adeti bekleyin gecikme olduğunda test yapın hakkınızda hayırlısı olsun ☺️