sibelzeren Babyycutee Babyycutee bilmiyorum ki ilk gebeliğim benimde baş asagi pozisyonda suan artık o zaman dengem vücudum ne gösterecek bilmiyorum ama normal istiyorum normal olabilmesi için de bir çabam yok acikcasi
Babyycutee Babymom07 evet genelde 38 39 arası alıyorlar sezeryanda sağlıkla dünyaya gelsinler inşallah
sibelzeren Babymom07 ay gidiyorum fitil krem veriyorlar onlar bir fayda etmiyor içi iyileşse dışı patlak veriyor yani gerçekten kadin olmak o kadar zor ki allah hepimizin yardımcısı olsun peki nioli yağını çamaşırınıza mı damlatıyorsunuz
Babymom07 sibelzeren evet 2 damla damlatıyorum 3 4 dk sonra giyiyorum bazen hemen giydiğimde oluyor yakıyor demişlerdi ama bende yanma olmadı 90 ₺ falan trendyoldan aldım
sibelzeren Babymom07 benimde hayla daha net bir doktorum yok bir devlete gidiyorum bir özele gidiyorum bir ayda ikikez gidiyorum yani henüz tam karar vermedim ama şehir hastanesi düşünüyorum ağırlıklı olarak
Babymom07 sibelzeren ben özelde doğum yapmak istiyorum isteğe bağlı sezeryan düşündüğüm için devlette yapamam zaten bakalım nasıl olacak karışık iyice işler böyle olunca da zor oluyor :(
yeni-annelik Babymom07 bizimde son 112 gün ama hala daha eşyalarımız tam değil daha almam gereken çok şey var ama içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor
Babymom07 yeni-annelik yine de yapın ya indirim buldukça alın son zamanlar daha çok yapasınız gelmez ağırlaşırsınız ben deterjan sipariş ettim gelsin kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip koyacağım hatta sonradan üşenirim diye korkuyorum
metemom_ Babymom07 son 93 geçenlerde toplu baya alışveriş yaptım civilden şuanda da internet üzerinden eksiklerimi tamamlıyorum 😊