Babymom07 böyle söylediğinize göre bu konuda şanslısınız ben bu konuda çok perisanim yeşilimsi sarımsı akıntı sürekli ama adet oluyormuş gibi his sürekli değiştirmek zorunda kalıyorsunuz ve o ıslaklık vajina disini yaralıyor ve pişik yapıyor çok çekiyorum enfeksiyon ve mantardan