Kaderkya neanladinyurdagull geçen sene 19 dedilerse benim şuan 18 bine olmam mucize o zaman 😄 devletin tripini çekeceğime
Kaderkya Nergis281018 egerki mecburi bir durumunuz yoksa ve devlet sezeryana yaklaşıyorsa ve en önemlisi devletin mualemesini cekebilyosanız boşa para vermeyin olun bencede
BabyAta Kaderkya hastane ve imkanlarına göre değişir bu fiyatın iyi olup olmaması. Ben nisanda 14.500 verdim sezereyan. Doğum yaptigim hastaneye o bile çoktu