Nergis281018 Kaderkya valla devlette yapicam yeni evlendik.tutunmaua çalışıyoruz Allahim sağlıkla dünyaya gelsin ama devlet o paraya çocuğuma harcarim
tubaysima Genellikle piyasa böyle bize de önceden sorduğumuzda 16 buçuk dediler ama şimdilerde bu fiyata yükselmiş olabilir
NM_mom Normal doğum fiyatı bu ve hastanede 2. Doğumum olduğu için indirimli fiyat. 1 gece kalma Özel yemek Otopark Kuaför saç yapma Bütün tahliller Aklıma gelenler bunlar baya dahil olan şey vardı hatırlamıyorum kağıtta yazıyor verdikleri yanımda değil
_Eliffm Nergis281018 bende öyle düsünüyorum ev almaya çalışıyoruz 2 3 ay içinde inşlalah bende devlette doğum yapicam
Kaderkya Nergis281018 egerki mecburi bir durumunuz yoksa ve devlet sezeryana yaklaşıyorsa ve en önemlisi devletin mualemesini cekebilyosanız boşa para vermeyin olun bencede
neanladinyurdagull Kaderkya ay töbe fiyatlara bak şaka gibi bana geçen sene 19 dendi gittim gül gibi devlette doğurdum 😬İcim acır yav 40-50 milyar versem Allah yardımcınız olsun valla
Kaderkya neanladinyurdagull geçen sene 19 dedilerse benim şuan 18 bine olmam mucize o zaman 😄 devletin tripini çekeceğime