annevebebek17 Srfe01 benim de temmuz sonu ağustos başı nasipse şuan 19.500 dedi doktor bakalım o zamana kaç para olur Allah bilir
Cosimaniehaus Srfe01 inşallah 🙏🏻daha hiç fiyat almadım hastanelerden söyleyecekleri fiyat şaşırtmaz bu ekonomide🤷🏻♀️
Babymom07 Srfe01 benimde Ağustosta olacak 20.000 doğum ücreti ama yaza değişebilir o yüzden belli de olmaz 🙁
Gozde-38 Srfe01 Allah korusun güzel düşünelim 32 haftanda anlaşıyor hastane sadece fiyatı almış oluyorsun ödeme 36 haftanda bir miktar alıyor Gersi doğumda