Khrmnnn Valla hiç belli olmuyor sanırım cnm bünye meselesi benmde ikinci gebeliğim çevremdeki çoğu kişi üçüncü doğumunu yaptı kimisinnki kesisiz ama 40+5te suni sancıyla oldu kimisinnki yine kesisiz vaktinde oldu eltiminde ucuncuydu mesela çok zor geçti dedi dikisliydi bilseydim bu kdr zor olacağını sezeryan olurdum vs dedi o yüzden zamana bırakın her doğum her gebelik farklı oluyor sağlıkla gelsinler İnşallah 🥰🥰🥰